SUCCESVERHALEN

tip

Beoordelingen

4.8

Niet zomaar een
succesverhaal

Geran is sinds 1993 specialist op het gebied van hekwerkonderdelen en lopen voorop in toegangsautomatisering, poortopeners, slagbomen, verkeerspalen en aanverwante producten.

Case: Geran

Bij Conversie Marketeers zijn we groot voetbalfans. Dus toen Geran ons vertelde dat ze hekkensluiter waren dachten wij heel even dat ze er slecht aan toe waren. Blijkt Geran ineens dé hekkensluiter te zijn, die al sinds 1993 de beste materialen levert.

Toch, met een nieuwe website op komst moesten er voor de online marketing nog wel wat muren omlaag gehaald worden om de wereld te tonen wat een prachtbedrijf Geran is.

Marco vermeer
Verkoop binnendienst

De resultaten

Op basis van Q1 en Q2 2018, bron: Google Analytics

0 %

Groei in website bezoekers

0 %

Webshop opbrengst

0 %

Gemiddelde bestelwaarde

“Conversie Marketeers hielp ons om de website te verbeteren maar ook zeker met onze online zichtbaarheid. De duidelijke aanpak en analyses hebben er voor gezorgd dat de leads en omzet enorm zijn gegroeid!"

Over Geran

Mensen zeggen ons wel eens: “Waar de ene deur dicht gaat, gaat een ander weer open.” Wij zeggen tegenwoordig dat waar de ene poort sluit dat Geran weer bezig is geweest.

Want Geran is sinds 1993 specialist op het gebied van hekwerkonderdelen en lopen voorop in toegangsautomatisering, poortopeners, slagbomen, verkeerspalen en aanverwante producten.

Geran is erop gefocust om elke klant nog beter te helpen dan de vorige en zo leveren ze al 22 jaar de best mogelijke klantervaring in hun veld. Een bedrijf met een sterke online aanwezigheid, maar bij wie er nog altijd een stomend kopje koffie voor je klaar staat in de showroom.

Zo heeft Geran alles in huis om je volgende poort sluitend te maken.

De vraag

Geran zat midden in het traject met hun nieuwe website en webshop toen ze zich bedachten dat het wel mooi meegenomen zou zijn als die investering zichzelf terug zou verdienen. Één telefoontje later zaten we bij ze aan tafel om samen te kijken hoe we dat voor elkaar gingen krijgen.

Het doel was niet alleen een omzetstijging vanuit de webshop, maar ook meer online awareness.

De oplossing

Kom je bij ons voor een opdracht, dan gaan we vragen stellen. Dus stelde we Geran bloot aan een uitgebreide intake om inzichtelijk te maken wat de wensen en eisen waren. We analyseerden de doelgroep en brachten in kaart hoe en waar we deze konden bereiken. Want als je werkt met specifieke producten, zoals bij Geran, dan moet je ook specifiek targeten. Zo schieten wij nooit met hagel, maar altijd op scherp.

Aan de hand van ons R.A.C.E.-model bepaalde we onze strategie en zagen we direct dat de nieuwe website met een paar kleine aanpassingen nóg beter zou gaan scoren. We zette de webbouwer aan het werk, verbeterde de gebruiksvriendelijkheid en optimaliseerde de content.

Zo zie je dat zelfs midden in een traject het toevoegen van een nieuw set ogen, en dan helemaal die van ons, het verschil kan maken tussen een mooie nieuwe website en een website die écht werkt.

Vervolgens was het dan ook tijd om te scoren. Om dat bij te houden maakten we slim gebruik van Google Tag Manager, Google Analytics en besloten we dat we voor Geran gebruik konden maken van Adcalls om telefonische conversies meetbaar te krijgen.

“Conversie Marketeers hielp ons om de website te verbeteren maar ook zeker met onze online zichtbaarheid. De duidelijke aanpak en analyses hebben er voor gezorgd dat de leads en omzet enorm zijn gegroeid!"

Certificeringen & Partners