SUCCESVERHALEN

tip

Beoordelingen

4.8

Niet zomaar een
succesverhaal

Badkamers voor iedereen! Dat prijkt er trots bovenaan de website van Bubbels & Jets en het laat zien hoe veelzijdig dit familiebedrijf is. Niet alleen online, maar ook in een showroom waar je er altijd warmpjes bij zit laat Bubbels & Jets iedereen zien hoe je echt moet genieten.

Case: Bubbels & Jets

Om goed werk te leveren, moet je je goed voelen. Daarvoor hoef je niet verder te zoeken dan Bubbels & Jets; die jouw badkamer ombouwt tot een 5-sterren resort waar menig sauna jaloers op zal zijn.

Aan de slag voor Bubbels & Jets voelden we ons dus ook altijd op en top en helemaal ontspannen. We wisten dat het goed zou komen. Want met meer dan 20 jaar ervaring en de passie die je alleen vindt bij een echt familiebedrijf zit het met het product wel lekker.

Jan Koenderink
Eigenaar

De resultaten

Op basis van Q3 2018, bron: Google Analytics

0 %

Groei in webshop bezoekers

0 %

Webshop opbrengst

0 %

Gemiddelde bestelwaarde

“De heren van conversie marketeers hebben ons geholpen op een gebied waar wij zelf weinig verstand van hebben. Zo hebben we beter inzicht gekregen in onze online inspanningen en groeien we steeds verder in vindbaarheid en omzet uit onze webshop.”

Over Bubbels & Jets

Badkamers voor iedereen! Dat prijkt er trots bovenaan de website van Bubbels & Jets en het laat zien hoe veelzijdig dit familiebedrijf is. Niet alleen online, maar ook in een showroom waar je er altijd warmpjes bij zit laat Bubbels & Jets iedereen zien hoe je echt moet genieten.

De familie Koenderink weet dan ook wel het een en ander over ontspanning en de herstellende kracht die een goed ingerichte badkamer kan hebben. Voor hen is het niet alleen een functionele ruimte, maar een beleving. De plek waar je heen gaat na een zware dag, of een pittige training. Vooral ook de plek waar je altijd weer als herboren vandaan komt.

Inmiddels is Bubbels & Jets een begrip in heel Overijssel en Gelderland en als wij ooit klaar zijn om mensen online te helpen scoren gaan wij ook even langs.

De vraag

Een nieuwe website kan in sommige gevallen een sprong in het diepe zijn, maar Bubbels & Jets schakelde ons in om te zorgen dat het een plons in een warme jacuzzi zou worden in plaats van een koud bad.

Nadat ze in 2015 zelf een tijdje de marketing deden voor hun nieuwe website zagen ze hun online verkopen teruglopen en dat terwijl hun product jaar na jaar juist beter werd.

Eind 2015 gingen wij dan ook aan de slag om de website en webshop weer op het oude niveau terug te brengen.

De oplossing

Zet je de kraan open dan verwacht je dat er water uit begint te stromen en toen Bubbels & Jets een nieuwe website kreeg verwachtte ze op diezelfde manier dat de verkopen binnen zouden blijven komen.

Als dat water vervolgens niet komt, moet je weten waar het dan heen gaat. Toch zien wij vaak dat bedrijven niet weten op welk deel van hun reis gebruikers de conversietrechters verlaten, omdat ze deze momenten niet (goed) meetbaar en inzichtelijk maken.

Dit was dan ook onze eerste sprong. We kwamen erachter op welke momenten gebruikers veranderden in klanten, of juist vertrokken en hadden zo de kennis om hierop te sturen.

Bubbels & Jets werd hierdoor steeds beter geholpen en vertrouwden ons meer en meer om voor hun online het verschil te blijven maken. We zijn tegenwoordig verantwoordelijk voor o.a. remarketing, sales via Bol.com, Marktplaats campagnes, contentmarketing en het vergroten van hun vindbaarheid met lokale landingspagina’s.

Als je jacuzzi’s en sauna’s verkoopt moet het onmogelijk zijn om gestrest te raken. Daar hebben wij Bubbels & Jets een handje mee geholpen.

“De heren van conversie marketeers hebben ons geholpen op een gebied waar wij zelf weinig verstand van hebben. Zo hebben we beter inzicht gekregen in onze online inspanningen en groeien we steeds verder in vindbaarheid en omzet uit onze webshop."

Certificeringen & Partners