SUCCESVERHALEN

tip

Beoordelingen

4.8

Ontmoet het team

Leer de Conversie Marketeers een beetje beter kennen. Kom erachter wat het betekent om het immense succes van zoveel mooie bedrijven op je schouders te dragen, ondervindt hoe het is om gezegend te zijn met deze hoeveelheden talent, maar lees vooral hoe deze guys alles met een korreltje zout nemen en vinden dat werk ook best een beetje leuk mag zijn.

Conversie Marketeers

Elke uitdaging is er één

Wij helpen ondernemers met passie vooruit in deze online wereld, door hun USP’s boven tafel te krijgen, hun concurrentiepositie te verbeteren en ze zichtbaar te maken voor een groot publiek.

Wij Conversie Marketeers zijn niet bang voor een uitdaging. Sterker nog, zonder uitdaging vinden we het lastig uit bed komen. We leven ervoor om nieuwe dingen te proberen, maar dan met ‘tried and tested’ technieken. Zo houden we de spanning erin, met zekerheid over wat werkt. Want iemand—en zeker niet Einstein—zei ooit al dat telkens hetzelfde proberen en een ander resultaat verwachten de definitie van waanzin is. Daarom is elk project dat we aanpakken nieuw en uniek, vinden we wat goed past en weten we altijd wat werkt.

Dreamteam tweepuntnul

Het internet ontwikkelt en wij groeien mee

Elia - Online strateeg

Better get out of his way, want Elia gaat al sinds ‘ie kon lopen als een speer. Deze man weet wat hij wil en hoe hij het moet krijgen, dus gelukkig voor ons wil hij niets liever dan andere mensen helpen online te scoren. Serieus, daar wordt hij zo enthousiast van dat je het in z’n ogen ziet glinsteren. Dan houdt niets hem tegen en vind je hem zelfs in het weekend op kantoor (of is dit z’n huis?), maar vraag ‘m niet om stipt te zijn. Hij wil het wel, maar dan over twee minuten…okee, twee seconde, echt, bijna.

 

Achter zijn rug noemen we hem de baas, maar in zijn gezicht broeder. Een man uit duizenden en ook nog eens een fantastische vader. Wij willen hem zijn, maar helaas is Elia dat zelf al.

Nico - Online analyticus

Nico is een machine. True, deze gozer is niet de mooiste machine en wat dat luchtje precies is weten we ook niet, maar deze man weet wel álles. En als we alles zeggen bedoelen we veel. En als we veel zeggen bedoelen we dat ‘ie altijd precies weet wanneer het 5 uur is, waar de dichtsbijzijndste döner zit en of ‘t bier koud is.

 

Toch, wij vinden hem prima en jij zal dat vast ook vinden als je erachter komt dat Nico stipter is dan de klok, slimmer dan een encyclopedie en dat het wereld wijde web precies nul geheimen voor hem heeft.

Arco - Business developer

Een paar minuten voor zijn moeder beviel kwam Arco al ter aarde zodat hij in ieder geval niet te laat zou zijn en sindsdien is deze jongen nog geen minuut te laat geweest. Het enige waardoor Arco even niet naar de klok kijkt is zijn immense schoenencollectie, maar dat goede schoenen je niet direct een goede voetballer maken bewijst Arco nog steeds wekelijks. Toch blijft hij opperen dat ‘ie echt van het spelletje houdt, al denken wij dat de derde helft daar een flink aandeel in heeft.

 

Tevens mag je Arco altijd wakker maken voor z’n kinderen, al doen z’n kinderen dat ook met alle liefde voor je. Hij houdt van mensen om zich heen, hangt strakker in z’n kleren dan Umberto Tan en heeft LinkedIn als startpagina, want Arco bouwt bruggen tussen mensen. Het enige probleem is dat ‘ie alle grappen sloopt die hij tegenkomt.

 

Serieus, begint Arco over één of andere man bij een dokter dan mag je rennen.

Ruben - Reputatie marketeer

Je krijgt het Ruben niet snel te heet onder z’n voeten óf in zijn giechel, want naast dat hij super gestructureerd is eet hij noedels die heter zijn dan de zon. Pure, pure waanzin en soms denken we dat hij het alleen doet om te laten zien dat ‘ie het kan want Ruben heeft de neiging om, hoe zeggen we dat,…een tikkeltje eigenwijs te zijn. En dat is lastig, voor deze eeuwige student.

 

Gelukkig voor ons is hij een meester in SEO én houdt hij van honderd soorten muziek. Daarom hebben we hem er graag bij, tijdens en na het werk. Tot zijn studie psychologie terug begint te komen…want deze vrijetijds-Freud haalt je net iets te graag uit je comfortzone.

Dennis - Online Marketeer

Hans & Grietje hebben er een nachtmerrie bij, want als zij het broodkruimelspoor het bos uit volgen komen ze binnenkort ons kantoor binnen huppelen. Perplex zullen ze stil komen te staan bij het bureau van niemand anders dan onze Dennis. Deze boomlange gozer is letterlijk en figuurlijk een grote speler op het gebied van online marketing en als we naar zijn kledingkeuze kijken snappen wij direct waarom hij zo graag achter de computer duikt.

 

Hij werkte twee jaar geleden al eens bij ons als stagiair en wij vermoeden dat hij zijn weg nu teruggevonden heeft aan de hand van alle spullen die hij heeft laten slingeren (of het zijn die broodkruimels weer). Maar zonder gein, Dennis is een fantastische toevoeging aan ons team, heeft meer drive dan een auto en op het gebied van online marketing kun je het vuur hem niet heet genoeg aan de schenen leggen. Laat hem echter een pepertje zien en hij begint al bijna te huilen. Wat een vent.

Mark - Business Developer

Mark is het levende bewijs dat je zónder hard bewijs maar gewoon alles kan roepen. Zo horen we hem regelmatig verkondigen dat er tussen de lakens geen geheimen meer voor hem bestaan. Toch is de enige reden dat Mark ooit naar vis ruikt, dat hij al sinds jaar en dag bij een viskraam werkt.

 

In zijn veel te vele jaren bij die kraam leerde Mark net even iets te veel slechte gewoontes, maar gelukkig ook alles over mensen. Daarom is hij de perfecte business developer voor ons team: Een man van het volk met een gun factor die door het dak gaat en hij krijgt met zijn aanstekelijke lach iedereen op de grond.

 

Onze Mark houdt niet alleen van zijn werk, een biertje en alles met twee benen, maar schuift zichzelf net zo lief in alles met vier wielen. Hij is gek op auto’s en ook daarover lult hij je met liefde de oren van je kop.

Marlouk Rodijk

​​We hebben het moeten controleren, maar Marlouk schrijft met dezelfde zesentwintig letters als wij en heeft geen speciale versie van het woordenboek. Echter, waar onze dappere zinsneden de knappe kwaliteit hebben meerdere planken mis te slaan, raken die van deze woordsmid je diep. Hoe ze dat doet is voor ons een waar raadsel. Niet vreemd, als je bedenkt dat de laatste keer dat wij huilden The A-Team nog op tv was.
​​
​​Gelukkig brengt Marlouk dus wat benodigde oestrogeen in het bedrijf. Want Ruben kan nog zo in touch zijn met zijn vrouwelijke kant, maar aan deze dame kan hij niet tippen.
​​
​​Al heeft Marlouk als side gig een website genaamd Dikke Titels, dus je snapt dat ze zich bij ons op kantoor thuis voelt als een vis in gerstewater.

We verkopen geen succes, maar maken ’t wel heel makkelijk.

Wij geloven niet in succes als middel. Succes gaat je nergens brengen, je kunt het niet kopen en je kunt ’t niet faken. Het is het resultaat, het doel waar je op mikt, het einde van de weg. Daarom is het ook geen gevoel, of iets tastbaars, maar een containerbegrip. Want jouw succes is niet hetzelfde als dat van ons, maar we kunnen je wel helpen succes te bereiken. Gewoon, door het voor jou zo makkelijk mogelijk te maken. Wij geloven in passie en in de mensen die er bergen van hebben. Als jij doet waar je van houdt en wij je helpen dat onder de de aandacht te brengen dan—en alleen dan—krijgen we samen jouw succes in ons vizier.

Daarom helpen we jou om online een beetje meer jezelf te zijn, een beetje beter te laten zien wie jij bent. Dat doen we vanuit jaren ervaring. Jaren waarin we samenwerkten met prachtige mensen en technieken leerden die we tegenwoordig nog elke dag toepassen. Op die manier garanderen we dat we samen online scoren, maar succes? Daar moet je zelf voor werken.

Certificeringen & Partners