SUCCESVERHALEN

tip

Beoordelingen

4.8

Ontmoet het team

Leer de Conversie Marketeers een beetje beter kennen. Kom erachter wat het betekent om het immense succes van zoveel mooie bedrijven op je schouders te dragen, ondervindt hoe het is om gezegend te zijn met deze hoeveelheden talent, maar lees vooral hoe deze guys alles met een korreltje zout nemen en vinden dat werk ook best een beetje leuk mag zijn.

Conversie Marketeers

Elke uitdaging is er één

Wij helpen ondernemers met passie vooruit in deze online wereld, door hun USP’s boven tafel te krijgen, hun concurrentiepositie te verbeteren en ze zichtbaar te maken voor een groot publiek.

Wij Conversie Marketeers zijn niet bang voor een uitdaging. Sterker nog, zonder uitdaging vinden we het lastig uit bed komen. We leven ervoor om nieuwe dingen te proberen, maar dan met ‘tried and tested’ technieken. Zo houden we de spanning erin, met zekerheid over wat werkt. Want iemand—en zeker niet Einstein—zei ooit al dat telkens hetzelfde proberen en een ander resultaat verwachten de definitie van waanzin is. Daarom is elk project dat we aanpakken nieuw en uniek, vinden we wat goed past en weten we altijd wat werkt.

Dreamteam tweepuntnul

Het internet ontwikkelt en wij groeien mee

Nico - Online analyticus

Nico is een machine. True, deze gozer is niet de mooiste machine en wat dat luchtje precies is weten we ook niet, maar deze man weet wel álles. En als we alles zeggen bedoelen we veel. En als we veel zeggen bedoelen we dat ‘ie altijd precies weet wanneer het 5 uur is, waar de dichtsbijzijndste döner zit en of ‘t bier koud is.

 

Toch, wij vinden hem prima en jij zal dat vast ook vinden als je erachter komt dat Nico stipter is dan de klok, slimmer dan een encyclopedie en dat het wereld wijde web precies nul geheimen voor hem heeft.

Dennis - Online Marketeer

Hans & Grietje hebben er een nachtmerrie bij, want als zij het broodkruimelspoor het bos uit volgen komen ze binnenkort ons kantoor binnen huppelen. Perplex zullen ze stil komen te staan bij het bureau van niemand anders dan onze Dennis. Deze boomlange gozer is letterlijk en figuurlijk een grote speler op het gebied van online marketing en als we naar zijn kledingkeuze kijken snappen wij direct waarom hij zo graag achter de computer duikt.

 

Hij werkte twee jaar geleden al eens bij ons als stagiair en wij vermoeden dat hij zijn weg nu teruggevonden heeft aan de hand van alle spullen die hij heeft laten slingeren (of het zijn die broodkruimels weer). Maar zonder gein, Dennis is een fantastische toevoeging aan ons team, heeft meer drive dan een auto en op het gebied van online marketing kun je het vuur hem niet heet genoeg aan de schenen leggen. Laat hem echter een pepertje zien en hij begint al bijna te huilen. Wat een vent.

Mark - Business Development Manager

Mark is het levende bewijs dat je zónder hard bewijs maar gewoon alles kan roepen. Zo horen we hem regelmatig verkondigen dat er tussen de lakens geen geheimen meer voor hem bestaan. Toch is de enige reden dat Mark ooit naar vis ruikt, dat hij al sinds jaar en dag bij een viskraam werkt.

 

In zijn veel te vele jaren bij die kraam leerde Mark net even iets te veel slechte gewoontes, maar gelukkig ook alles over mensen. Daarom is hij de perfecte Business Development Manager voor onze organisatie: Een man van het volk met een gun factor die door het dak gaat en hij krijgt met zijn aanstekelijke lach iedereen op de grond.

 

Onze Mark houdt niet alleen van zijn werk, een biertje en alles met twee benen, maar schuift zichzelf net zo lief in alles met vier wielen. Hij is gek op auto’s en ook daarover lult hij je met liefde de oren van je kop.

Martijn - Wordpress developer

Deze man weet alles van WordPress en weinig van smaak. Al zouden we het Deventerse DAVO Bieren zo gek krijgen een directe verbinding met ons kantoor aan te leggen (DAVO, call us) dan nog zou hij elke VrijMiBo zijn Heineken alleen neerzetten om een Baco’tje te pakken.

 

Gelukkig doet Martijn verder al zijn werk. En ons werk. En soms nog wat werk van de buren. Want man, man, man wat kan deze gozer beuken. We hebben dan ook het vermoeden dat hij na het werk niet naar huis gaat, maar gewoon de kast in kruipt om zichzelf aan het stroom te hangen.

 

En mocht je ooit richting het Conversie Marketeers-kantoor gelokt worden hoop dan op een gesprek met Martijn want qua klantvriendelijkheid is hij onze ster. Is ‘ie druk aan het werk? Hang 112 maar weer op, de rook die je ziet komt van zijn toetsenbord.

Levi - Traffic Manager

Fluister de naam Levi en hele hordes Deventenaren kreunen onder het gewicht van halve herinneringen aan kraters van katers na bezwete nachten bij hem aan de bar. Dat was een ander leven, een andere tijd. Welke tijd weet Levi ook even niet meer.

 

Tegenwoordig schenkt Levi geen alcohol, maar punctuele planningen en als je wil zeggen dat Levi de enige reden is dat wij überhaupt iets gedaan krijgen dan mag dat best. Hij werkt hard, plant veel, weet alles over tech-trends en is Fries van komaf. Dat laatste heeft niet echt ergens mee te maken, maar het is beter dat je het weet. 

 

Deze jongen houdt ervan om veel en vaak voorbeelden te geven én is supporter van Go Ahead Eagles. Dat maakt Levi zelf een stralend voorbeeld van iemand die om weet te gaan met tegenslagen, lijkt ons zo.

Alessio - Business Developer

Alessio bint zunne Twentenaar dat ‘ie zijn eigen naam ook amper kan uitspreken, maar wees niet bang — wanneer deze jongen je belt hoor je direct dat hij het is. Het enige zwaarder dan zijn accent? De bos krullen op zijn hoofd. Alleen de krulkapitein himself, onze eigen Nico, is amper onder de indruk van Alessio’s haardos. De rest van ‘t team vraagt zich vooral vaak af hoeveel Andrelon Perfecte Krul die twee er in een maand doorheen klodderen.

 

Ooit woonde Alessio in Korea — zover wij weten de eerste Twentenaar die de regio uit is gegaan — maar op de dag dat hij erachter kwam dat ze daar helemaal geen Grolsch verkopen zat ‘ie rap weer in het vliegtuig.

 

Alessio neemt zijn werk als Business Development Manager zo serieus dat ‘ie in de file staan niet bloedirritant vind, maar ziet als kans. Dan belt hij namelijk gewoon even de telefoonnummers op de bedrijfswagens om hem heen of ze online al scoren.

 

Deze held wil zijn koude acquisitie alleen als ‘ie ook echt ijs- en ijskoud is.

Niels Hufen - SEO specialist

Wanneer je Niels vraagt wat zijn pluspunten zijn, vervolgens twee keer aangeeft dat hij wat harder moet praten en uiteindelijk maar probeert te liplezen fluistert hij dat ‘ie door de jaren heen zo lekker kalm is gebleven. Vraag je het ons dan vinden we het vooral positief dat hij zonder springen bij het hoogste schap kan. Deze langejan staat bij ons op kantoor dan ook bekend als de Giraffe en we hebben wel eens gepolst wat hij daarvan vind, maar konden zijn reactie niet verstaan.

 

Gelukkig heeft Niels zijn stem niet nodig om keihard te werken – tien vingers, arendsogen en een bijna ongezonde hoeveelheid kennis over linkbuilding is genoeg. O, en een paar dozijn broodjes per dag. Even serieus, Niels eet een zorgwekkende hoeveelheid broodjes. Lees je dit en ben je dieetspecialist neem dan even contact op…we maken ons zorgen.

 

Zelf zegt Niels dat ‘t brandstof is voor in de sportschool, maar ook dat hoorde niemand.

We verkopen geen succes, maar maken ’t wel heel makkelijk.

Wij geloven niet in succes als middel. Succes gaat je nergens brengen, je kunt het niet kopen en je kunt ’t niet faken. Het is het resultaat, het doel waar je op mikt, het einde van de weg. Daarom is het ook geen gevoel, of iets tastbaars, maar een containerbegrip. Want jouw succes is niet hetzelfde als dat van ons, maar we kunnen je wel helpen succes te bereiken. Gewoon, door het voor jou zo makkelijk mogelijk te maken. Wij geloven in passie en in de mensen die er bergen van hebben. Als jij doet waar je van houdt en wij je helpen dat onder de de aandacht te brengen dan—en alleen dan—krijgen we samen jouw succes in ons vizier.

Daarom helpen we jou om online een beetje meer jezelf te zijn, een beetje beter te laten zien wie jij bent. Dat doen we vanuit jaren ervaring. Jaren waarin we samenwerkten met prachtige mensen en technieken leerden die we tegenwoordig nog elke dag toepassen. Op die manier garanderen we dat we samen online scoren, maar succes? Daar moet je zelf voor werken.

Certificeringen & Partners