B2B Leads identificeren
Google Analytics statistieken geven maar een deel van de informatie die waardevol is om uw doelgroepen beter online te bedienen. Met behulp van specifieke online tools maken wij inzichtelijk welke bedrijven uw website bezoeken, welke pagina’s zij bezoeken en hoe vaak zij uw website bezoeken. Op deze manier kunt u relatief eenvoudig bepalen of het geïdentificeerde bedrijf daadwerkelijk interessant voor u is en of het de moeite waard is om het bedrijf op te volgen.
Lead nurturing
Een slimme manier om waardevolle leads te genereren, is door lead nurturing tactieken te implementeren. De eerste stap hiertoe is het aanbieden van content die aansluit op de informatiebehoefte van uw doelgroep. Waardoor websitebezoekers genegen zijn om hun e-mailadres achter te laten om toegang te krijgen tot de content. Deze eerste interesse wakkeren we vervolgens verder aan door middel van trigger based e-mailmarketing. Afhankelijk van de reactie op deze e-mailberichten bepaalt u of deze prospects interessant genoeg zijn om door Sales te worden opgevolgd.
Sales funnel optimization
Speciaal voor webshops en online boekingssystemen heeft Conversie Marketeers een aanpak ontwikkeld waarmee we zorgen voor een hogere online conversie. Uit onderzoek blijkt dat slechts 2% van uw bezoekers slechts converteert in een betalende klant. Dus, 98% van uw websitetraffic is verloren? Dat zeker niet. Het betekent veeleer dat er een nog een onbenut potentieel ligt gelijk aan 98% van uw websitebezoekers. Doordat wij nauwkeurig uw online conversieproces analyseren, zien wij waar de grootste uitval plaatsvindt en optimaliseren we elke stap door gericht online tactieken in te zetten als dynamische remarketing en A/B testen.
Genoeg over ons, hoe helpen we jou?